Do góry

Aktualności

  • O technologiach Extreme Networks

    Nasza firma aktywnie współpracuje z Extreme Networks. Ten producent rozwiązań sieciowych jest wg Gartnera liderem w segmencie rozwiązań LAN i WLAN (24 wrzesień 2019). Podstawowe fakty biznesowe o Extreme Networks: 9% udziału w rynku LAN w Polsce (wzrost 15% r/r), bardzo dobre referencje w firmach produkcyjnych w Polsce (m.in. VW, KGHM, Wavin, Unilever, Lotos …), ponad 50% firm z listy Fortune 50 używa rozwiązań Extreme Networks, świetny serwis (wewnętrzny – nie zlecony na zewnątrz). Z raportu Gartnera “Magic Quadrant for Wired and Wireless LAN Access Infrastructure” - 24 September 2019 - ID G00368944. Rozpoczynamy publikację materiałów z niedawno zakończonej serii bardzo interesujących webinariów poświęconych technologiom Extreme Networks: "TECHTALKS 4.0 ON AIR". Jako pierwszy przedstawiamy najlepszy dostępny system zarządzania - Extreme Management Center (XMC) i kontroli dostępu do sieci -  Extreme Network Access Control. W skrócie: jedno,...

  • Rozwiązania CISCO w czasach epidemii COVID-19

    Ostatnie kilka miesięcy były dla wszystkich ciężkim okresem. Nowa rzeczywistość w jakiej się znaleźliśmy postawiła przed nami wiele nowych wyzwań. Rozwiązania CISCO wspierają Klientów na całym świecie w efektywnym korzystaniu z wirtualnych środowisk. Bezpieczeństwo zdalnych pracowników.  Wśród tych rozwiązań możemy wymienić: Szybkie wdrożenia pracy zdalnej z Cisco AnyConnect VPN , aby móc w każdej chwili, z każdego miejsca Rozszerzenie możliwości zdalnych spotkań i wideokonferencji dzięki Webex Meeting Zdalny dostęp do sieci poprzez rozszerzenie sieci firmowej na dom lub małe biuro Kluczowe obszary biznesu   zapewniające wydajność i bezpieczeństwo: Wirtualne Contact Center czyli szybkie wdrożenia chmurowe Elastyczne możliwości finansowania , możliwość odroczenia obciążenia nawet 95% do 2021 roku, lub zakup produktów z certyfikatem Cisco Certified Rozwiązania w zakresie telemedycyny...

  • Przyśpiesz i oszczędzaj - wydajna macierz SSD to szybsza praca aplikacji

    Wielu z naszych Klientów chciałoby przyśpieszyć działanie swoich aplikacji. Każdy z nas chciałby aby wyczekiwane okienko w  systemie ERP pojawiło się natychmiast. Mamy na to rozwiązanie! Bardzo wydajne macierze z dyskami SSD to nie jest duży wydatek. Seria NetApp EF280 to podstawowa klasa macierzy NetApp. Urządzenia wchodzące w jej skład wyposażone są wyłącznie w dyski półprzewodnikowe. Mimo niewielkich rozmiarów w jednym module można umieścić aż do 367 TB pamięci flash. Ich zastosowania obejmują przechowywanie kopii zapasowych lub archiwów plików oraz tworzenie przestrzeni do wirtualizacji (Vmware, Citrix, HyperV) i bardziej zaawansowanych aplikacji (SQL, Oracle, Exchange). Obsługę macierzy i zarządzanie nią ułatwia przyjazny, graficzny interfejs użytkownika. Urządzenie dysponuje nadmiarowymi ścieżkami wejścia/wyjścia z możliwością automatycznego przełączania awaryjnego, jest też wyposażone w rozbudowane mechanizmy diagnostyczne.  Ulotkę produktową o macierzach NetApp...

  • Oferta zdalnego wsparcia dla firm i osób prywatnych - procedura uproszczona

    W związku z bieżącą sytuacją epidemii zakażeń COVID-19 postanowiliśmy uprościć i rozszerzyć zakres zdalnej obsługi serwisowej Klientów. Nasza propozycja ma na celu zapewnienie wsparcia dla Klientów w sytuacji gdy wielu pracowników pracuje zdalnie, a dodatkowo możliwy jest utrudniony dostęp do usług IT.  Aby skorzystać ze wsparcia ze strony naszej firmy należy wykonać kilka prostych kroków: Prosimy o wysłanie wiadomości email na adres biuro@upgreat.com.pl zawierającej następujące informacje: Nazwę firmy i informacje kontaktowe, Krótki opis oczekiwań dotyczących obsługi. W odpowiedzi zatelefonujemy do Państwa w celu sprecyzowania wzajemnych oczekiwań związanych z obsługą. Po uzgodnieniu szczegółów prześlemy Państwu skan oraz wersję papierową umowy o zachowaniu poufności. Umowa zawiera naszą deklarację najwyższej jakości usług. Możemy zaczynać współpracę!  Zasady obsługi Klientów w uproszczone procedurze są następujące: Obsługa...

  • Zakończenie wsparcia firmy Microsoft dla systemów SQL Server i Windows Server 2008 oraz 2008 R2.

    W dniu 14 stycznia 2020 okres wsparcia dla systemów Microsoft Windows Server 2008 i 2008R2 oraz wsparcie dla Microsoft SQL Server 2008 i 2008 R2 dobiegły końca. Zdajemy sobie sprawę, że zmiany konfiguracji systemów produkcyjnych mogą być trudne i dlatego proponujemy naszą pomoc podczas tego procesu: omówimy z Państwem możliwe rozwiązania, doradzimy, co zrobić dalej i odpowiemy na pytania dotyczące cyklu życia produktów Microsoft . Co oznacza zakończenie wsparcia? Tysiące najważniejszych aplikacji biznesowych na całym świecie – być może również i Wasze – działają w środowiskach Microsoft SQL Server i Windows Server 2008 oraz 2008 R2. Zakończenie świadczenia wsparcia dodatkowego przez Microsoft oznacza w praktyce brak: darmowych lokalnych aktualizacji bezpieczeństwa, aktualizacji niezwiązanych z bezpieczeństwem np. związanych z błędami i stabilnością, bezpłatnych opcji wsparcia technicznego, aktualizacji zawartości technicznej online. Organizacje, które...

  • Zakończenie wsparcia firmy Microsoft dla systemu Windows 7

    W dniu 14 stycznia 2020 okres wsparcia dla systemu Windows 7 dobiegł końca. Zdajemy sobie sprawę, że zmiany konfiguracji systemów produkcyjnych mogą być trudne i dlatego proponujemy naszą pomoc podczas tego procesu: omówimy z Państwem możliwe rozwiązania, doradzimy, co zrobić dalej i odpowiemy na pytania dotyczące   cyklu życia produktów Microsoft . Co oznacza zakończenie wsparcia? Począwszy od 14 stycznia 2020 r. Twój komputer z systemem Windows 7 będzie nadal działał, ale firma Microsoft nie będzie już świadczyć następujących usług: pomocy technicznej dotyczącej jakichkolwiek problemów, aktualizacji oprogramowania, aktualizacji zabezpieczeń i poprawek. Możesz nadal korzystać z komputera z systemem Windows 7 bez stałego instalowania aktualizacji oprogramowania i zabezpieczeń, jednak zwiększy to ryzyko infekcji wirusami i złośliwym oprogramowaniem. W przyszłości najlepszym sposobem na zachowanie bezpieczeństwa będzie zmiana systemu na Windows 10....

  • Ochrona zdrowia pracowników i utrzymanie ciągłości biznesowej w kontekście pandemii COVID-19

    Z uwagi na bieżącą sytuację epidemiologiczną, chcielibyśmy wspomóc Państwa działania w celu ochrony zdrowia pracowników oraz utrzymania ciągłości biznesowej przedsiębiorstwa. Większość firm pracuje normalnie i w związku z tym ważne jest dla nich zapobieganie i stałe monitorowanie zdrowia swoich pracowników - w tym przypadku poprzez zdalny pomiar temperatury ciała. Jest to rozwiązanie, które będzie dla Państwa pomocne nie tylko obecnie ale również w przyszłości. Nasza propozycja może być szczególnie użyteczna w firmach produkcyjnych, dużych biurach i urzędach. Poniżej zamieszczamy szczegóły. Zapraszamy do kontaktu w przypadku zainteresowania rozwiązaniem. Wariant 1 Medyczna kamera termowizyjna - Rozwiązanie w pełni autonomiczne. Kamera oferuje dokładność, która jest nieosiągalna w przypadku tradycyjnych kamer termowizyjnych (z reguły ±2°C), kosztem ograniczonego zastosowania oraz wąskiego zakresu pomiarowego (0 - 50°C). Wariant 2 Autonomiczna kamera...

  • Wsparcie dla Klientów w sytuacji globalnego zagrożenia COVID-19

    Dynamika bieżących wydarzeń jest dla wielu zaskoczeniem i budzi pytania o sprawne funkcjonowanie gospodarki. Ponieważ UpGreat współpracuje w zakresie IT z wieloma przedsiębiorstwami, chcemy zapewnić Klientów o naszym nieprzerwanym wsparciu dla nich. 1. Działamy i będziemy obsługiwać Klientów w sposób zapewniający rozwój i ciągłość biznesową oraz bezpieczeństwo pracowników Klientów oraz UpGreat. 2. Wdrożyliśmy odpowiednie procedury i rozwiązania mające zminimalizować możliwości infekcji: możliwość zdalnej pracy, spotkania on-line z Klientami oraz w razie potrzeby spotkania wewnętrzne, unikanie sytuacji sprzyjających rozprzestrzenianiu się wirusa, szkolenia dotyczące pożądanych zachowań. 3. Jesteśmy do Państwa dyspozycji jak zawsze - nieco tylko zmienimy sposób kontaktów z Państwem. Prosimy zatem o kontakt telefoniczny lub mailowy: Recepcja: T: +48 61 664 16 20 @: biuro@upgreat.com.pl Biuro Obsługi Klienta: T: +48 61 664 16 28 T: +48 61 664 16 33...

  • Nowość w ofercie - 2 w 1 - szkolenie i audyt bezpieczeństwa w jednym

    W naszej ofercie pojawiła się nowa usługa - techniczne szkolenie u Klienta połączone z wykonaniem audytu bezpieczeństwa w środowisku szkolonego Klienta. Korzyść jest podwójna: kompetencje wewnątrz firmy (organizacji) oraz audyt i przegląd rzeczywistego środowiska Klienta. Zachęcamy przy okazji do lektury rocznego raportu CERT za rok 2018 dotyczącego cyberzagrożeń. Wśród tematów 3 dniowego szkolenia takie zagadnienia jak: Wyszukiwanie i analiza podatności na ataki, Wykorzystywanie podatności do przełamywania zabezpieczeń, Konfiguracja środowiska metasploit - warsztat pracy pentestera, Bezpieczeństwo WIFI i łamanie haseł, Generowanie backdoora za pomocą środowiska Metasploit, i inne. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej zapoznania się z agendą i wypełnienia formularza .

  • Relacja ze spotkania "Bezpieczne przechowywanie dużych ilości danych – jedno wydarzenie w dwóch odsłonach – prezentacja Netapp"

    W dniu 15 października 2019 w Hotelu HP Park w Poznaniu, UpGreat wspólnie z Arrow Polska - dystrybutorem rozwiązań Netapp zorganizowały pierwsze z dwóch spotkań poświęconych technologiom pamięci masowych firmy Netapp. Drugie ze spotkań czyli nieodpłatne, 1 dniowe szkolenie z zakresu konfiguracji i administrowania systemem ONTAP, zarządzającym macierzami FAS (hybrid Fabric-Attached Storage) oraz AFF (All Flash FAS) odbędzie się w dniu 14 listopada w Concordia Design w Poznaniu. Zachęcamy do rejestracji na szkolenie z użyciem formularza na naszej stronie internetowej . Prosimy o jak najszybszą rejestrację, ponieważ dysponujemy ograniczoną liczbą miejsc (25).     W czasie spotkania Łukasz Grzesiak z Arrow Polska zaprezentował portfolio produktów pamięci masowych oraz omówił podstawowe pojęcia związane z technologiami pamięci masowych, a także pokazał różnice w podejściu do zagadnień technicznych pomiędzy Netapp i innymi firmami. Ze skróconym tekstem raportu...

Nasze referencje