Do góry

Aktualności

  • Microsoft Partner - kompetencje Silver Datacenter, Silver Application Development w 2021/2022

    W dniu dzisiejszym przedłużyliśmy na kolejny rok nasze kompetencje na poziomie Silver w programie Microsoft Partner Network. Naszą specjalizacją jest budowa elastycznych systemów informatycznych w hybrydowych środowiskach on-premise / cloud wraz integracją usług Microsoft Office 365. Skalowalność, niezawodność, szybkość wdrożenia to oczekiwania naszych Klientów. Dołącz do nich! Zapraszamy do kontaktu, czteroosobowy zespół certyfikowanych inżynierów Microsoft czeka na Was.

  • UpGreat Preferowanym Partnerem PUREstorage

    W dniu 3 listopada br. wprowadziliśmy do naszej oferty macierze firmy PureStorage - posiadamy tytuł PUREstorage Preferred Partner. Firma PUREstorage jest absolutnym liderem w segmencie bardzo wydajnych macierzy all-flash dla przedsiębiorstw. Jako dostawca unikalnej technologii dostarcza wyłącznie macierze oparte o pamięci flash - specjalizacja umożliwiła zdefiniowanie od nowa oferty dla Klientów zarówno na poziomie technicznym, jak również w wymiarze korzyści biznesowych. Dlaczego zdecydowaliśmy się na PUREstorage? Ponieważ chcemy by nasi Klienci posiadali rozwiązania, które dają im przewagę. W raporcie "Gartner Magic Quadrant for Primary Storage" PUREstorage deklasuje takich powszechnie znanych prucentów jak Dell EMC, HPE, IBM. Zachęcamy do śledzenia naszych stron lub do kontaktu za pośrednictwem   formularza   lub na adres email  piotr.flis@upgreat.com.pl .

  • O technologiach Extreme Networks

    Nasza firma aktywnie współpracuje z Extreme Networks. Ten producent rozwiązań sieciowych jest wg Gartnera liderem w segmencie rozwiązań LAN i WLAN (24 wrzesień 2019). Podstawowe fakty biznesowe o Extreme Networks: 9% udziału w rynku LAN w Polsce (wzrost 15% r/r), bardzo dobre referencje w firmach produkcyjnych w Polsce (m.in. VW, KGHM, Wavin, Unilever, Lotos …), ponad 50% firm z listy Fortune 50 używa rozwiązań Extreme Networks, świetny serwis (wewnętrzny – nie zlecony na zewnątrz). Z raportu Gartnera “Magic Quadrant for Wired and Wireless LAN Access Infrastructure” - 24 September 2019 - ID G00368944. Rozpoczynamy publikację materiałów z niedawno zakończonej serii bardzo interesujących webinariów poświęconych technologiom Extreme Networks: "TECHTALKS 4.0 ON AIR". Jako pierwszy przedstawiamy najlepszy dostępny system zarządzania - Extreme Management Center (XMC) i kontroli dostępu do sieci -  Extreme Network Access Control. W skrócie: jedno,...

  • Rozwiązania CISCO w czasach epidemii COVID-19

    Ostatnie kilka miesięcy były dla wszystkich ciężkim okresem. Nowa rzeczywistość w jakiej się znaleźliśmy postawiła przed nami wiele nowych wyzwań. Rozwiązania CISCO wspierają Klientów na całym świecie w efektywnym korzystaniu z wirtualnych środowisk. Bezpieczeństwo zdalnych pracowników.  Wśród tych rozwiązań możemy wymienić: Szybkie wdrożenia pracy zdalnej z Cisco AnyConnect VPN , aby móc w każdej chwili, z każdego miejsca Rozszerzenie możliwości zdalnych spotkań i wideokonferencji dzięki Webex Meeting Zdalny dostęp do sieci poprzez rozszerzenie sieci firmowej na dom lub małe biuro Kluczowe obszary biznesu   zapewniające wydajność i bezpieczeństwo: Wirtualne Contact Center czyli szybkie wdrożenia chmurowe Elastyczne możliwości finansowania , możliwość odroczenia obciążenia nawet 95% do 2021 roku, lub zakup produktów z certyfikatem Cisco Certified Rozwiązania w zakresie telemedycyny...

  • Przyśpiesz i oszczędzaj - wydajna macierz SSD to szybsza praca aplikacji

    Wielu z naszych Klientów chciałoby przyśpieszyć działanie swoich aplikacji. Każdy z nas chciałby aby wyczekiwane okienko w  systemie ERP pojawiło się natychmiast. Mamy na to rozwiązanie! Bardzo wydajne macierze z dyskami SSD to nie jest duży wydatek. Seria NetApp EF280 to podstawowa klasa macierzy NetApp. Urządzenia wchodzące w jej skład wyposażone są wyłącznie w dyski półprzewodnikowe. Mimo niewielkich rozmiarów w jednym module można umieścić aż do 367 TB pamięci flash. Ich zastosowania obejmują przechowywanie kopii zapasowych lub archiwów plików oraz tworzenie przestrzeni do wirtualizacji (Vmware, Citrix, HyperV) i bardziej zaawansowanych aplikacji (SQL, Oracle, Exchange). Obsługę macierzy i zarządzanie nią ułatwia przyjazny, graficzny interfejs użytkownika. Urządzenie dysponuje nadmiarowymi ścieżkami wejścia/wyjścia z możliwością automatycznego przełączania awaryjnego, jest też wyposażone w rozbudowane mechanizmy diagnostyczne.  Ulotkę produktową o macierzach NetApp...

  • Oferta zdalnego wsparcia dla firm i osób prywatnych - procedura uproszczona

    W związku z bieżącą sytuacją epidemii zakażeń COVID-19 postanowiliśmy uprościć i rozszerzyć zakres zdalnej obsługi serwisowej Klientów. Nasza propozycja ma na celu zapewnienie wsparcia dla Klientów w sytuacji gdy wielu pracowników pracuje zdalnie, a dodatkowo możliwy jest utrudniony dostęp do usług IT.  Aby skorzystać ze wsparcia ze strony naszej firmy należy wykonać kilka prostych kroków: Prosimy o wysłanie wiadomości email na adres biuro@upgreat.com.pl zawierającej następujące informacje: Nazwę firmy i informacje kontaktowe, Krótki opis oczekiwań dotyczących obsługi. W odpowiedzi zatelefonujemy do Państwa w celu sprecyzowania wzajemnych oczekiwań związanych z obsługą. Po uzgodnieniu szczegółów prześlemy Państwu skan oraz wersję papierową umowy o zachowaniu poufności. Umowa zawiera naszą deklarację najwyższej jakości usług. Możemy zaczynać współpracę!  Zasady obsługi Klientów w uproszczone procedurze są następujące: Obsługa...

  • Zakończenie wsparcia firmy Microsoft dla systemów SQL Server i Windows Server 2008 oraz 2008 R2.

    W dniu 14 stycznia 2020 okres wsparcia dla systemów Microsoft Windows Server 2008 i 2008R2 oraz wsparcie dla Microsoft SQL Server 2008 i 2008 R2 dobiegły końca. Zdajemy sobie sprawę, że zmiany konfiguracji systemów produkcyjnych mogą być trudne i dlatego proponujemy naszą pomoc podczas tego procesu: omówimy z Państwem możliwe rozwiązania, doradzimy, co zrobić dalej i odpowiemy na pytania dotyczące cyklu życia produktów Microsoft . Co oznacza zakończenie wsparcia? Tysiące najważniejszych aplikacji biznesowych na całym świecie – być może również i Wasze – działają w środowiskach Microsoft SQL Server i Windows Server 2008 oraz 2008 R2. Zakończenie świadczenia wsparcia dodatkowego przez Microsoft oznacza w praktyce brak: darmowych lokalnych aktualizacji bezpieczeństwa, aktualizacji niezwiązanych z bezpieczeństwem np. związanych z błędami i stabilnością, bezpłatnych opcji wsparcia technicznego, aktualizacji zawartości technicznej online. Organizacje, które...

  • Zakończenie wsparcia firmy Microsoft dla systemu Windows 7

    W dniu 14 stycznia 2020 okres wsparcia dla systemu Windows 7 dobiegł końca. Zdajemy sobie sprawę, że zmiany konfiguracji systemów produkcyjnych mogą być trudne i dlatego proponujemy naszą pomoc podczas tego procesu: omówimy z Państwem możliwe rozwiązania, doradzimy, co zrobić dalej i odpowiemy na pytania dotyczące   cyklu życia produktów Microsoft . Co oznacza zakończenie wsparcia? Począwszy od 14 stycznia 2020 r. Twój komputer z systemem Windows 7 będzie nadal działał, ale firma Microsoft nie będzie już świadczyć następujących usług: pomocy technicznej dotyczącej jakichkolwiek problemów, aktualizacji oprogramowania, aktualizacji zabezpieczeń i poprawek. Możesz nadal korzystać z komputera z systemem Windows 7 bez stałego instalowania aktualizacji oprogramowania i zabezpieczeń, jednak zwiększy to ryzyko infekcji wirusami i złośliwym oprogramowaniem. W przyszłości najlepszym sposobem na zachowanie bezpieczeństwa będzie zmiana systemu na Windows 10....

  • Ochrona zdrowia pracowników i utrzymanie ciągłości biznesowej w kontekście pandemii COVID-19

    Z uwagi na bieżącą sytuację epidemiologiczną, chcielibyśmy wspomóc Państwa działania w celu ochrony zdrowia pracowników oraz utrzymania ciągłości biznesowej przedsiębiorstwa. Większość firm pracuje normalnie i w związku z tym ważne jest dla nich zapobieganie i stałe monitorowanie zdrowia swoich pracowników - w tym przypadku poprzez zdalny pomiar temperatury ciała. Jest to rozwiązanie, które będzie dla Państwa pomocne nie tylko obecnie ale również w przyszłości. Nasza propozycja może być szczególnie użyteczna w firmach produkcyjnych, dużych biurach i urzędach. Poniżej zamieszczamy szczegóły. Zapraszamy do kontaktu w przypadku zainteresowania rozwiązaniem. Wariant 1 Medyczna kamera termowizyjna - Rozwiązanie w pełni autonomiczne. Kamera oferuje dokładność, która jest nieosiągalna w przypadku tradycyjnych kamer termowizyjnych (z reguły ±2°C), kosztem ograniczonego zastosowania oraz wąskiego zakresu pomiarowego (0 - 50°C). Wariant 2 Autonomiczna kamera...

  • Wsparcie dla Klientów w sytuacji globalnego zagrożenia COVID-19

    Dynamika bieżących wydarzeń jest dla wielu zaskoczeniem i budzi pytania o sprawne funkcjonowanie gospodarki. Ponieważ UpGreat współpracuje w zakresie IT z wieloma przedsiębiorstwami, chcemy zapewnić Klientów o naszym nieprzerwanym wsparciu dla nich. 1. Działamy i będziemy obsługiwać Klientów w sposób zapewniający rozwój i ciągłość biznesową oraz bezpieczeństwo pracowników Klientów oraz UpGreat. 2. Wdrożyliśmy odpowiednie procedury i rozwiązania mające zminimalizować możliwości infekcji: możliwość zdalnej pracy, spotkania on-line z Klientami oraz w razie potrzeby spotkania wewnętrzne, unikanie sytuacji sprzyjających rozprzestrzenianiu się wirusa, szkolenia dotyczące pożądanych zachowań. 3. Jesteśmy do Państwa dyspozycji jak zawsze - nieco tylko zmienimy sposób kontaktów z Państwem. Prosimy zatem o kontakt telefoniczny lub mailowy: Recepcja: T: +48 61 664 16 20 @: biuro@upgreat.com.pl Biuro Obsługi Klienta: T: +48 61 664 16 28 T: +48 61 664 16 33...

Nasze referencje