Wsparcie dla Klientów w sytuacji globalnego zagrożenia COVID-19

Dynamika bieżących wydarzeń jest dla wielu zaskoczeniem i budzi pytania o sprawne funkcjonowanie gospodarki. Ponieważ UpGreat współpracuje w zakresie IT z wieloma przedsiębiorstwami, chcemy zapewnić Klientów o naszym nieprzerwanym wsparciu dla nich.

1. Działamy i będziemy obsługiwać Klientów w sposób zapewniający rozwój i ciągłość biznesową oraz bezpieczeństwo pracowników Klientów oraz UpGreat.

2. Wdrożyliśmy odpowiednie procedury i rozwiązania mające zminimalizować możliwości infekcji:

  • możliwość zdalnej pracy,
  • spotkania on-line z Klientami oraz w razie potrzeby spotkania wewnętrzne,
  • unikanie sytuacji sprzyjających rozprzestrzenianiu się wirusa,
  • szkolenia dotyczące pożądanych zachowań.

3. Jesteśmy do Państwa dyspozycji jak zawsze – nieco tylko zmienimy sposób kontaktów z Państwem. Prosimy zatem o kontakt telefoniczny lub mailowy:

  • Recepcja:
    T: +48 61 664 16 20
    @: biuro@upgreat.com.pl
  • Biuro Obsługi Klienta:
    T: +48 61 664 16 28
    T: +48 61 664 16 33
    T: +48 605 586 507
    T: +48 667 752 750
    @: oferty@upgreat.com.pl

Natychmiast zajmiemy się Państwa sprawą i zaaranżujemy niezbędne działania.

4. Jednocześnie chcemy zadeklarować, że aby spełnić Państwa potrzeby, w krótkim czasie możemy wdrożyć u Państwa rozwiązania wspierające zdalną pracę:

  • firewalle i połączenia VPN,
  • szybkie dostawy i konfiguracje komputerów przenośnych (ze stanów magazynowych),
  • wdrażanie rozwiązań zdalnych na komputerach prywatnych pracowników w sposób zapewniający bezpieczeństwo przedsiębiorstwa,
  • zdalna praca terminalowa,
  • zdalne wsparcie użytkowników przez nasz Helpdesk (telefonicznie i za pośrednictwem specjalizowanego oprogramowania),
  • umożliwianie spotkań on-line.

Głęboko wierzymy, że stosowanie się do zaleceń epidemiologów i instytucji za to odpowiedzialnych, oraz zdrowy rozsądek zapewnią nam wszystkim w miarę możliwości bezpieczne przejście przez te trudne czasy.

Życzmy sobie zdrowia 🙂

Zespół UpGreat