Upgreat

Co obsługujemy?

Nasza opieka serwisowa obejmuje 4 podstawowe kategorie usług:

  • Administracja infrastrukturą IT,
  • Rutynowe czynności zwiększające bezpieczeństwo systemów,
  • Obsługa awarii i utrzymanie ruchu,
  • Wsparcie użytkowników.

Te działania wykonujemy w następujących zakresach:

  • Obsługa stacji roboczych i notebooków,
  • Obsługa sieci lokalnych i rozległych,
  • Obsługa styku z siecią Internet,
  • Wsparcie w zakresie bezpieczeństwa informatycznego,
  • Obsługa centrów danych (serwerowni, również on-premise / cloud),
  • Obsługa aplikacji biurowych i biznesowych (Comarch Optima / XL, Exact Globe, Płatnik, Sage Symfonia, Insert GT), Saldeo OCR,
  • Obsługa usług chmurowych (w tym Microsoft Office 365).

Jak można zauważyć staramy się zapewnić kompleksową obsługę średniej wielkości firmom, które chcą koncentrować się na najważniejszych zadaniach i zlecić utrzymanie systemu IT zewnętrznemu partnerowi.

Jaki obszar opieki interesuje Cię najbardziej? Porozmawiaj o tym z nami przez telefon, napisz maila do: