Wsparcie dla Klientów w sytuacji globalnego zagrożenia COVID-19
Dynamika bieżących wydarzeń jest dla wielu zaskoczeniem i budzi pytania o sprawne funkcjonowanie gospodarki. Ponieważ UpGreat współpracuje w zakresie IT z wieloma przedsiębiorstwami, chcemy zapewnić Klientów o naszym nieprzerwanym wsparciu dla nich.
1. Działamy i będziemy obsługiwać Klientów w sposób zapewniający rozwój i ciągłość biznesową oraz bezpieczeństwo pracowników Klientów oraz UpGreat.
2. Wdrożyliśmy odpowiednie procedury i rozwiązania mające zminimalizować możliwości infekcji:
- możliwość zdalnej pracy,
- spotkania on-line z Klientami oraz w razie potrzeby spotkania wewnętrzne,
- unikanie sytuacji sprzyjających rozprzestrzenianiu się wirusa,
- szkolenia dotyczące pożądanych zachowań.
3. Jesteśmy do Państwa dyspozycji jak zawsze – nieco tylko zmienimy sposób kontaktów z Państwem. Prosimy zatem o kontakt telefoniczny lub mailowy:
- Recepcja:
T: +48 61 664 16 20
@: biuro@upgreat.com.pl - Biuro Obsługi Klienta:
T: +48 61 664 16 28
T: +48 61 664 16 33
T: +48 605 586 507
T: +48 667 752 750
@: oferty@upgreat.com.pl
Natychmiast zajmiemy się Państwa sprawą i zaaranżujemy niezbędne działania.
4. Jednocześnie chcemy zadeklarować, że aby spełnić Państwa potrzeby, w krótkim czasie możemy wdrożyć u Państwa rozwiązania wspierające zdalną pracę:
- firewalle i połączenia VPN,
- szybkie dostawy i konfiguracje komputerów przenośnych (ze stanów magazynowych),
- wdrażanie rozwiązań zdalnych na komputerach prywatnych pracowników w sposób zapewniający bezpieczeństwo przedsiębiorstwa,
- zdalna praca terminalowa,
- zdalne wsparcie użytkowników przez nasz Helpdesk (telefonicznie i za pośrednictwem specjalizowanego oprogramowania),
- umożliwianie spotkań on-line.
Głęboko wierzymy, że stosowanie się do zaleceń epidemiologów i instytucji za to odpowiedzialnych, oraz zdrowy rozsądek zapewnią nam wszystkim w miarę możliwości bezpieczne przejście przez te trudne czasy.
Życzmy sobie zdrowia 🙂
Zespół UpGreat