Upgreat

Outsourcing w Branży IT

Naszą misją jest wspieranie przedsiębiorstw w zakresie systemów teleinformatycznych podczas realizacji ich celów biznesowych.

Sprawne zarządzanie nowoczesnym i złożonym środowiskiem IT wymaga zaawansowanej wiedzy nie tylko w zakresie technologii, ale również procesów biznesowych, czy dobrych praktyk zdefiniowanych np. w bibliotece ITIL. Nasz zespół techniczny jest przygotowany do przejęcia opieki nad całością lub wybranymi fragmentami systemu IT.

Wybierając outsourcing, firma decyduje się na częściowe powierzenie pewnych zadań innym podmiotom gospodarczym. Zwłaszcza jeżeli te zadania nie są bezpośrednio związane z branżą, w której takie przedsiębiorstwo działa. Outsourcing w pierwszej kolejności służy poprawie osiąganych rezultatów dzięki zaangażowaniu najlepszych dostępnych profesjonalistów. Przy okazji może on okazać się bardzo opłacalną formułą, pozwalającą na zaoszczędzenie środków i przeznaczenie ich na inne cele strategiczne.​

Rozpocznij współpracę z nami

Chcemy aby nawiązanie współpracy było bardzo łatwe. Możemy zacząć od zaraz - wystarczy kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.

Nasi Klienci

Wspieramy wiele znanych przedsiębiorstw polskich i międzynarodowych, a także obsługujemy Klientów z segmentu małych i średnich firm.

Dlaczego profesjonalna firma IT?

Wspomagamy utrzymanie ciągłości biznesowej firmy, współpracujemy z działami biznesowymi i działami IT. Nasze kompetencje i doświadczenie pozwalają na szybką diagnozę i działanie.

Wstępny audyt systemu

Uproszczony audyt systemu IT daje możliwość szybkiego rozpoczęcia współpracy i podjęcie właściwych decyzji dotyczących zakresu obsługi. Właściciele i osoby zarządzające uzyskują syntetyczny obraz posiadanych zasobów IT.

Współpraca i umowy serwisowe

Obsługa dostosowana do potrzeb Klientów. Reagujemy na zgłoszenia nawet w ciągu 2 godzin przez 365 dni w roku, 24 godziny na dobę.

Co obsługujemy?

Realizujemy administrację infrastrukturą IT, działania zwiększające bezpieczeństwo systemów, obsługę awarii i utrzymanie ruchu oraz wsparcie użytkowników.

System HELPDESK

Nowoczesne narzędzia umożliwiają natychmiastowe podjęcie działań i rozwiązanie problemu w ciągu minut a internetowy system zgłoszeń pozwala na komunikację z Klientami i zarzadzanie pracami .

Raportowanie

Oprócz szczegółowych danych o działaniach wykonanych w poszczególnych miesiącach, informujemy na bieżąco o zagrożeniach dla funkcjonowania systemu IT i możliwych sposobach ich usunięcia.