Oferta zdalnego wsparcia dla firm i osób prywatnych – procedura uproszczona
W związku z bieżącą sytuacją epidemii zakażeń COVID-19 postanowiliśmy uprościć i rozszerzyć zakres zdalnej obsługi serwisowej Klientów. Nasza propozycja
Strona główna » Blog
W związku z bieżącą sytuacją epidemii zakażeń COVID-19 postanowiliśmy uprościć i rozszerzyć zakres zdalnej obsługi serwisowej Klientów. Nasza propozycja
W dniu 14 stycznia 2020 okres wsparcia dla systemu Windows 7 dobiegł końca.Zdajemy sobie sprawę, że zmiany konfiguracji systemów
W dniu 14 stycznia 2020 okres wsparcia dla systemów Microsoft Windows Server 2008 i 2008R2 oraz wsparcie dla Microsoft
Z uwagi na bieżącą sytuację epidemiologiczną, chcielibyśmy wspomóc Państwa działania w celu ochrony zdrowia pracowników oraz utrzymania ciągłości biznesowej przedsiębiorstwa.
Dynamika bieżących wydarzeń jest dla wielu zaskoczeniem i budzi pytania o sprawne funkcjonowanie gospodarki. Ponieważ UpGreat współpracuje w zakresie
Początek roku wszyscy kojarzyć będą zapewne z zagrożeniem w postaci koronawirusa. Temat ten zdominował doniesienia medialne z ostatnich tygodni.