Do góry

Oferta zdalnego wsparcia dla firm i osób prywatnych - procedura uproszczona

W związku z bieżącą sytuacją epidemii zakażeń COVID-19 postanowiliśmy uprościć i rozszerzyć zakres zdalnej obsługi serwisowej Klientów.

Nasza propozycja ma na celu zapewnienie wsparcia dla Klientów w sytuacji gdy wielu pracowników pracuje zdalnie, a dodatkowo możliwy jest utrudniony dostęp do usług IT.

 Aby skorzystać ze wsparcia ze strony naszej firmy należy wykonać kilka prostych kroków:

  1. Prosimy o wysłanie wiadomości email na adres biuro@upgreat.com.pl zawierającej następujące informacje:
    • Nazwę firmy i informacje kontaktowe,
    • Krótki opis oczekiwań dotyczących obsługi.
  2. W odpowiedzi zatelefonujemy do Państwa w celu sprecyzowania wzajemnych oczekiwań związanych z obsługą.
  3. Po uzgodnieniu szczegółów prześlemy Państwu skan oraz wersję papierową umowy o zachowaniu poufności. Umowa zawiera naszą deklarację najwyższej jakości usług.
  4. Możemy zaczynać współpracę!

 Zasady obsługi Klientów w uproszczone procedurze są następujące:

  1. Obsługa serwisowa będzie przebiegać przede wszystkim w sposób zdalny. Jeśli pojawi się bezwzględna konieczność wizyty u Państwa, po uzgodnieniu niezbędnych kwestii związanych z bezpieczeństwem pracowników, nasz serwisant wykona niezbędne prace w Państwa siedzibie lub innym wskazanym miejscu.
  2. Zdalna obsługa serwisowa przebiegać będzie w następujący sposób:
    • Obsługa serwisowa dostępna będzie w dni robocze w godzinach od 8.30 do 16.30. Jeśli istnieje konieczność rozszerzenia zakresu obsługi zapraszamy do podpisania naszej standardowej umowy serwisowej.
    • Obsługa serwisowa świadczona będzie niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia, w kolejności napływania zgłoszeń.
    • Żądanie obsługi serwisowej musi mieć formę wiadomości email wysłanej na adres helpdesk@upgreat.com.pl zawierającej następujące informacje:
      • Nazwę firmy i informacje kontaktowe,
      • Krótki opis potrzeby/problemu.
  3. Realizacja obsługi serwisowej może nastąpić z użyciem jednego lub wielu z poniższych sposobów:
    • Rozmowa telefoniczna,
    • Oprogramowanie serwisowe TeamViewer pozwalające na bezpieczny, szyfrowany, nadzorowany przez Klienta dostęp zdalny,
    • Oprogramowanie do organizacji spotkań on-line Microsoft Teams.
  4. Po rozwiązaniu zgłoszonego problemu nasz pracownik prześle Państwu drogą mailową podsumowanie wykonanej usługi (opis czynności, sposób rozwiązania problemu, nakład godzinowy), a w odpowiedzi prosimy o również mailowe potwierdzenie jej wykonania.
  5. Obsługa serwisowa rozliczana będzie na zasadzie przedpłacanych pakietów godzin w ilościach 2, 5, 10, 20 i 50 godzin.
  6. Każdy nowy Klient przed wykupieniem pakietu godzin z punktu 5 może jednorazowo skorzystać z 1 godziny darmowej obsługi serwisowej.

 Zapraszamy do kontaktu i mamy nadzieję, że nasza propozycja ułatwi Państwu pracę.

Życzymy zdrowia!

Zespół UpGreat

Nasze referencje